måndag 1 februari 2010

hatar att vänta!


ja..det är nåt som jag verkligen inte gillar, nånstans i min lilla jätte stressade värld så är vänta det värsta jag vet..fast oftast så får folk vänta på mej! för att hålla tiden..det är verkligen inte heller min grej, det spelar ingen roll om jag så skulle åka 1 timme tidigare, då råkar jag ut för nåt efter vägen, galna bärgningsbilar,tröga kärringar eller nåt djur! men så är jag lite av en tidsoptimist, men säg inte det till någon! det har dom flesta nog märkt...det gör inget om mina vänner är sena,de flesta är juh som mej...haha! men som att vänta på att nåt tv program ska börja,eller att maten ska bli klar, eller älsklingen ska komma hem...eller sitta i telefon kö..blää..

anledning att jag kom på att skriva det är för att jag sitter på jobbet o väntar på att gubban ska komma hit med mat åt mej..haha, bortskämd o rastlös det är jag! och hungrig! alla som känner mej vet att en Hungrig mej inte är nåt att leka med!haha!
lääängtar som sjutton tills våren nu..visst jag gillar vintern men nu har vi fått så det räcker ett tag!
imorn är det åter dax igen för att mej o köra v65 i Eskilstuna... =)
nää nu ska jag vänta på gubben min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar