onsdag 27 januari 2010

Gjorde det!!!

Japp!
Jag tog mej runt banan på romme, i första v65 loppet!!haha..synd på en start galopp bara! Annars hade vi jäklarns tagit dom!
Lyckades även få en jävla massa böter när jag fick köra åt Tuija! Men kul var det! =)
Ska iväg o starta på Eskil igen den 2/2! tjohoo..inte såååå långt! blää för det! v65 igen! =)

Åh ännu mera snö kommer det nu för den som inte märkt det! Var verkligen inge kul o köra kuse idetta vädret, särskilt inte intervaller!! Jösses så ont det gjorde i ansiktet!

har nu tagit tag i en av mina drömmar om att starta eget! Tjohooo!! =)
Men vad o så kommer jag dock inte avslöja ännu! liite får man spara till senare! Men tack alla vänner för det positiva feedback jag fått!!!
Ja många tänker nog nu att ; Jösses!! ska hon skaffa ännu mera att göra!! ööhh och JA! det ska jag! =p
Ja eller det kommer bli mindre med hästarna, mindre trav ett tag framöver!
kommer att lägga ner den mesta tiden på företaget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar