tisdag 9 februari 2010

åttahundrasjuttiosex


säker..ja så många gånger har jag nog glömt bort(eller snarare förträngt) att det är vinter där ute...o knatat ut med mina fopplers..SMART! Nånstans i min förvirrade värld vill jag ha vår nu!!

Kunna gå ut i bara tröja o fopplersna! (längtar så man blir galet galen) mer galen än vanligt!


sitter på jobbet o tråååkar, väntar på att få göra det som ska göras!


Ikväll blir det till o hämta ved! Skulle ha gjorts för länge sen men det har hela tiden kommit saker i vägen, som alltid när vi ska göra nåt jag o gubben!


I går fick stackarn jobba i hundra tjugo timmar minst, sääkert!


Imorn ska mammsen o jag ha lite tid tillsammans! åka till frissan o klippa till sej lite! (eftersom ingen av mina vänner våga sätta saxen i mej) haha...

sen till Gryttjom o rida Baronen o hämta lite saker!


Hanna va över igår o red snigel åt mej när jag körde Elvis! Dom är i sån kanon form nu,snart dax för start!! =)


Men som sagt idag blir det jobba,sen ved o göra klart stallet o hästarna o sen sooova! det kan vi behöva..allra mest min man!


I helgen blir han gräsänkling..blir kul o se hur det slutar, om han åker till Sandviken eller om det blir korgen! Det behöver han!! själv drar man ner söderut o ska umgås lite med min Vikkan! *längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar