måndag 1 mars 2010

..tur att jag finns!

Ja, det måste vara en himlans tur att jag finns så folk har nåt att prata om! haha! ;) måste finnas hur mye som helst o prata om när det gäller mej! Hon gör si hon gör så..haha! skönt!!
Jag säger som Jeanet sa igår, vi är cp! jag jeanet o vikkan, vi är cp! För vi kan umgås..haha..ja med flera än två samtidigt..haha! jösses!

Ojoj..ja snön den bara vräker ner! ska ut o ploga lite med traktorn tänkte jag, ska låta det komma ner lite mer bara!

Sålde selen igår! Hann bara få tillbaka den från utlåning(?) så va den såld! skönt!
Johnny sålde dvdn i lördags oxå!
Japp, vi håller på o rensar ur allt hemma! Ser ut som en flytt närmar sej!

ska hem till Mia på lunchen o mysa me Harry medans hon moppar golvet!haha!!
skönt me sånna lättsamma vänner! =)

näää over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar