söndag 7 mars 2010

Galet glad!!


...helt klart helt galet! Kan inte fatta vad som hänt! Är helt overkligt!
Fick min efterlängtade seger med Zoogo i fredas kväll!
Helt galet! Trodde aldrig att den skulle komma!! Tackar Tomas Pettersson för den fina styrningen! =)
Hoppade,skrattade,skrek o grät när han gick fram för sin vinst min gamle gosse!! Som jag sa till kusken; Ja han är gammal o hårig men min bäbis!! (ja eller jag sa nog inte så..jag grät,skrattade o mummlade fram det!) o svarade på det gjorde han: Ja men det var väl klart det här!! =)
Jag va så stolt!! Är stolt!! Man såg att även bogglo va stolt! Rikigt spände sej när han o visade upp sej när han seger defilerade! Fick en fin rosett oxå för att verkligen bevisa att det är sant! Haha!!
Nää..jag kan fortfarande inte fatta att det är sant!
Satt hela vägen från Romme hem o sa så hela tiden : jag kan inte fatta, fatta att det är sant!!

Så igår gick det bra o jobba! haha

Möte på Ladan i går oxå! Angående utställningen vi ska ha den 2 Juni!
Så se till o fixa Jänkaren tills dess gott folk!

Sitter på jobbet idag med!
Har lite kaffe rast nu!

Sen hem o leka fotomodell då Janna kommer över o ska fixa lite roliga o mysiga kort på mej o hästarna!

Snart är det även dax för kryssen! Längtar som fasen!! Tjohooo!!!

1 kommentar: