måndag 19 april 2010

Hänt mye här nu!!

citerar toto " oooo ja" !

Här har det fasen hänt mye nu på sista tiden!
Jag tror inte riktigt att jag hänger emd här..men det blir nog bra på en tio års period osm någon skulle ha sagt!! (men vem tänker ni nu då, mohhaha, tänker jag o avslöjar det inte!! )

Vet inte rikigt hur jag ska kunna överleva denna sommar!! haha!
Men nu ska jag jobba hela Maj o sen vara ledig hela juni o juli!! Hell yeahh!!!!

Varit upp till pappsen i helgen igen o gjort skogarna osäkra!!hehe!! Lovley!!
Jag är faktiskt helt kung på Guitarr Hero!! (yäää right tänkte ni nu, du dom är såå omusikalisk! (svårt ord) !!
Till detta hör då inte att jag körde på easy o toto o jocke på typ expert!!!
Jää jää va gör det som sagt om 10 år!!

Härligt värre! nu ska jag jobba heltid hela Maj sen ledig i Juni o semester i juli!
Känner än en gång att detta kommer att bli en hård hård sommar!!
Kul som satan!!
Men som sagt det blir vad man gör det till! =P
Wii nää nu ska jag ta o jobba lite igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar