fredag 16 oktober 2009

nää det tycker jag inte!

nää jag tycker verkligen inte det!! Vad vet jag inte! Men känner så!

Pigg idag..njae! Där ljög jag nog tyvärr en skvätt..skit trött fast ändå lite pigg på nåt underligt sätt! Laddad som fasen på o rida ikvalet i kväll!! Och äntligen kom min egen totto med i lopp på romme nästa vecka! Underbart! Då jävlar ska vi rida skiten ur dom andra!!
Fynderar på o brodera in texten "Eat Dust" på röven på ridbyxorna..hehe..får man det montro? Det ska jag ta reda på! Ska juh ändå brodera in mitt namn på benet!
Ja jag vet jag ska juh ändå sluta! men då kan man juh ha lite stil nu på slutet så man avslutar det hela med klass! haha..allt jag gör. gör jag med stil o klass! hahah!!

nää nu kommer tina o så ska vi iväg till mia på en fika..ja jag jobbar!mohaha..´men ganska lungt idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar