måndag 14 september 2009

Here we go again!

snuffnuff ska starta idag..hmm..visserligen kallar jag alla mina älsklingar för snuffnuff..så vem talar jag då om?å vilka är alla mina älsklingar?kan man ha hur många som helst?hmm..jo jag tycker man kan det! iaf 4benta...hehe..räcker nog med en 3 bent..höhö..fast..jag har juh många tjej älsklingar oxå..fast inte på det sättet..eller vikket sätt ska man ha älsklingar på? (är iaf Zoogo som ska starta på eskilstuna idag..) oj nu tog det helt stopp...
Trött idag..som vanligt kan jag juh säga då!
är juh alltid trött..kan nog faktiskt inte komma ihåg när jag va pigg senast!
Varit några hårde veckor nu ett tag, mye o gör med stenkörandet o allt! Börjar allt ta sej där ute nu!ska bli så skönt o få ett ordentligt stall!längar tills den dagen man får släppa in älsklingarna (nu va vi här igen då) i sina nya boxar!
Fölis kommer oxå få en egen box då! Ska inte bli kul o köra in henne..blää säger jag bara! Hon är redan nu sjuk nyfiken o enveten! (precis som jag säger Johnny,va han nu menar med det?!)
En häst mindre är det där hemme iaf!
Kingen (bingbong) åkte i lördags..tråååkit men jag vet att han får det bra o så där han är nu!
Hmm..har jag inge annat vettigt o skriva..får göra som jag gjorde innan o skriva en del o hästarna o en del om annat! Så kan man själv välja vad man vill läsa!

Prata med min bror igår (men jösses vikken?!Tänker ni som känner mej o vet att jag har 3!)
Jo Jonny, som lämnat sverige med sin tjej o flytta till Danmark förra året!
Den jäkeln har vart till Usa ett 20 tal gånger nu under året! (inom jobbet)
Men jag kontra o sa att jag iaf vart till Tallin! Haha..vikken jämförelse!
Han vart måttligt impad..eller inte!
Jag o min Johnny blev dit bjudna nån helg i oktober! Helt klart att vi åker dit!
Saknar honom sjukt mycket, o han tyckte jag behövde komma bort! Va han nu kan mena med det?!haha!

Nä jobbar på sporthallen idag..jihoo!
Ska väl till o försöka byta resten av rören i solariet idag!

Men på återseende då..suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar